En helt vanlig dag på jobbet

En helt vanlig dag på jobbet såg jag portvakten städa bort en orm framför huvudingången. 
En helt vanlig dag på jobbet fick min kalender fnatt och avböjde ett tiotal möten helt på måfå och utan mitt samtycke. Har försökt återskapa bokningarna men om jag missar något så vet ni vad det beror på.
En helt vanlig dag på jobbet hade jag ett jättebra utvecklingssamtal med min chef och fick både konstruktiv kritik och peppning. 

Känns som om jag ligger på plus. Firar med ett glas vin och ett tänt ljus på bordet. Happy weekend, folks!

Autentisk skylt bongad i fabriken. Vi har alla lösningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Håller på att lära mig ett nytt språk

Lyssnade på det eminenta radioprogrammet Nästsista ordet i går. (Jag vägrar kalla radioprogram för poddar, call me oldfashioned). Det disku...